PUP.K-BP.1011.5.2023.DM inspektor powiatowy dział FK etat - ogłoszenie

Powiatowy Urząd Pracy
Plac Inwalidów Wojennych 12
44-100 Gliwice

Ogłasza nabór na dwa wolne stanowiska urzędnicze

Inspektor powiatowy w Dziale Finansowo-Księgowym
w pełnym wymiarze czasu pracy

 

Wymagania niezbędne :

  • wykształcenie wyższe lub średnie z co najmniej 3 letnim stażem pracy udokumentowanym świadectwem pracy lub innym dokumentem,
  • znajomość przepisów ustaw:
    • O promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy wraz z aktami wykonawczymi,
    • O rachunkowości,
    • O finansach publicznych,
    • Rozporządzenie w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
  • obywatelstwo polskie,
  • minimum 1 rok doświadczenia w pracy w księgowości,
  • znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i zasad dyscypliny finansów publicznych,
  • biegła umiejętność korzystania z Internetu oraz posługiwania się programami komputerowymi MS Office,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • umiejętność pracy samodzielnie i w zespole,
  • umiejętność korzystania z przepisów prawa,
  • wysoka kultura osobista, komunikatywność, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość.

Wymagania dodatkowe :

  • preferowane wykształcenie wyższe o kierunku administracja, rachunkowość, ekonomia,
  • 1 rok doświadczenie w pracy w Publicznych Służbach Zatrudnienia,
  • ogólna znajomość zasad finansowania zadań powiatowych urzędów pracy,
  • znajomość programu SYRIUSZ,
  • gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • umiejętność korzystania z różnych kanałów informacji,
  • umiejętność dostosowywania się do zmian.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Obsługa finansowo-księgowa świadczeń finansowanych przez Powiatowe Urzędy Pracy, ewidencjonowanie i rozliczanie należności wynikających z Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
  • prowadzenie ewidencji księgowej dochodów i wydatków budżetu,
  • rozliczanie dochodów budżetowych, realizacja wydatków budżetowych.
  • Finansowanie usług i instrumentów rynku pracy, w szczególności prac społecznie użytecznych, prac interwencyjnych, robót publicznych.
  • Prowadzenie czynności zmierzających do wszczęcia postępowania egzekucyjnego w administracji na podstawie decyzji zwrotu osób bezrobotnych, sporządzanie i monitorowanie tytułów wykonawczych, współpraca z organami egzekucyjnymi.
  • Monitorowanie i rozliczanie niepobranych świadczeń.
  • Przygotowanie i sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym w zakresie budżetu, Funduszu Pracy, Europejskiego Funduszu Społecznego i innych funduszy celowych.
  • Ewidencjonowanie operacji finansowych w systemie informatycznym.
  • Przechowywanie, zabezpieczanie i archiwizowanie dokumentów księgowych.

Informacja o warunkach pracy :

  • Praca administracyjno – biurowa, wiąże się z bezpośrednią oraz telefoniczną obsługą klienta, użytkowanie sprzętu biurowego ( komputer, drukarka, kserokopiarka, fax, skaner, niszczarka dokumentów).
  • Pokój biurowy mieszczący się na II piętrze budynku, oświetlenie naturalne i sztuczne, wyposażenie w meble biurowe, w pomieszczeniu klimatyzowanym, brak windy i podjazdu.
  • W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił więcej niż 6 %.

Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska,
  • życiorys (CV),

  • kserokopie świadectw pracy (potwierdzające wymagany staż pracy),

  • kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,

  • w przypadku osób niepełnosprawnych, kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, zawartego w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, zobowiązany jest do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność),

  • kwestionariusz osobowy (opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie http://pup.gliwice.ibip.pl),

  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • oświadczenie, że osoba aplikująca nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • oświadczenie o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP informacji o wynikach wyboru,

  • klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych i oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji,

  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych nie objętych przepisami ustaw: Kodeks pracy, O pracownikach samorządowych,

  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się on do niewykonywania zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywał w ramach obowiązków służbowych wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Gliwicach Plac Inwalidów Wojennych 12 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektor powiatowy" w terminie do 20 września 2023 r. do godz. 15:00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Gliwicach (http://pup.gliwice.ibip.pl/public/?id=213010) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Pracy przy ul. Placu Inwalidów Wojennych 12, pierwsze piętro.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, powinny być własnoręcznie podpisane.

Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem.

Z Regulaminem naboru oraz wzorami dokumentów na wolne stanowisko urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej http://pup.gliwice.ibip.pl/public/?id=169398. Osoby spełniające wymogi formalne o dalszym procesie selekcji zostaną poinformowane na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Gliwicach przy ul. Placu Inwalidów Wojennych 12 według przydzielonych numerów referencyjnych. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 324-442-305 lub 324-442-300 .

W ciągu 14 dni od dnia zakończenia procedury rekrutacyjnej, dokumenty można odbierać w pokoju nr 206 w siedzibie PUP Gliwice. Po upływie tego terminu dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.

 

Data publikacji ogłoszenia 01.09.2023 r.

Dokument podpisal Dyrektor Marek Kuźniewicz.


 

Wytworzył:
Dorota Majewska
(2023-09-01)
Udostępnił:
Baś Małgorzata
(2023-09-01 10:10:54)
Ostatnio zmodyfikował:
Baś Małgorzata
(2023-09-01 13:57:33)